CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 12, 2010

Baju Executive F1 Wataniah UIAM




Baju F1 ini wajib dipakai setiap hari Selasa oleh anggota kelas CCWT UIAM mulai semester I 10/11 ini. Cara memakainya bagi lelaki adalah dengan cara 'tuck in' dipakai bersama seluar slack hitam bertali pinggang hitam berkepala kosong @ tiada apa-apa simbol seperti superman/tengkorak serta berkasut kulit hitam kilat. Bagi perempuan pula tidak perlu tuck in dan bertudung hitam sahaja.



Anggota CCWT mungkin akan tertanya-tanya adakah hari Selasa juga akan diadakan assembly/baris pagi bagi memastikan semua anggota telah lengkap berpakaian dengan betul dan kemas. Ini semua bergantung kepada jurulatih-jurulatih kelas CCWT kerana mereka yang menerapkan disiplin dan anggota yang perlu menjaga disiplin masing-masing. Andai didapati anggota tidak memakai langsung baju F1 pada hari Selasa atau hanya segelintir sahaja yang mengikut arahan, apa guna baju F1 di buat khas untuk mereka. Adakah pembaziran yang menjadi objektif penghasilan baju F1 tersebut?? maka seandainya diwajibkan untuk hari Selasa dijadikan juga assembly seperti Baris Pagi Rabu, maka tujuannya adalah tidak lain supaya anggota semua tidak mengambil peluang mengelat dan menjadikan baju tersebut sebagai hiasan semata-mata dibilik masing-masing. Be proud of the Nadi@watan Club guyz! aja-aja fightin! =)

__________________________________________________________________________

Attention!
To all CCWT members. You are to be reminded that every Tuesday you all are required to wear F1 shirt for those who have it only. The attire details are as follow:
- F1 shirt (tight in)
- slack throusers (black)
- no3 shoes (black)
- matrix card with yoyo tag
- belt (black)
- stockin (black)
- duration (from 8am - 5pm)
_________________________________________________________________________

0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan sebarang komen disini, terima kasih.
(Sila guna nama sebenar anda ataupun nama yang boleh dikenali oleh kesemua anggota AW UIAM.)