CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 29, 2012

majlis opening OR dan kenaikan pangkat..

MAJLIS OPENING OR 

DAN 

KENAIKAN PANGKAT


23 Mac baru-baru ini, Nadi@watan Club telah mengadakan majlis pembukaan operation room (OR). OR merupakan kemudahan yang disediakan untuk anggota wataniah skills mengadakan kelas, perjumpaan dan pelbagai aktiviti.

Dengan kerjasama anggota wataniah dan palapes darat, OR telah diubahsuai agar kelihatan lebih kemas dan selesa. Board dihiasi dengan pelbagai gambar aktiviti-aktiviti yang telah dijalankan. Kemudahan yang disediakan kepada para anggota untuk menjalani aktiviti juga ditingkatkan.


gotong royong pembersihan dan kemaskini
 OR..








Majlis pembukaan ini juga bersempana meraikan penasihat kelab Nadi@watan, Kapten Wan Rizaila bin Wan Mamat Saufi diatas kenaikan pangkat beliau daripada Leftenan ke Kapten.  Kejayaan dan kenaikan pangkat beliau telah membakar semangat para anggota agar lebih bersungguh-sungguh bukan sahaja dalam bidang ketenteraan bahkan dalam bidang pelajaran. Tahniah diucapkan..

Majlis yang dikemudi oleh Lans Koperal Kamal ini berjalan dengan lancar. Kerjasama daripada para anggota telah mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan sesama ahli. Pihak kelab berharap agar dengan adanya aktiviti seperti ini dapat merapatkan hubungan antara senior dan junior, Wataniah dan PALAPES Darat.


upacara memotong kek kenaikan pangkat..








gambaran baru meeting room..




.........
post signature

1 comments:

Anonymous

yes terbaik..boleh PUn..TERHEBAT

Post a Comment

Tinggalkan sebarang komen disini, terima kasih.
(Sila guna nama sebenar anda ataupun nama yang boleh dikenali oleh kesemua anggota AW UIAM.)